نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1683
-
الف
+

تجلیل از «روز جهانی قدس» در افغانستان+عکس

گروهی از جوانان «کابل» با راه اندازی کاروان موترهای حامل بیرق ملی «افغانستان» و «فلسطین» از روز «جهانی قدس» تجلیل کردند.

به گزارش آی فیلم 2، گروهی از جوانان «کابل» با راه اندازی کاروان موتر های حامل بیرق ملی «افغانستان» و «فلسطین» و گردش در مناطق مختلف پایتخت، از «روز جهانی قدس» تجلیل کردند.

صبح امروز جمعه به مناسبت «روز جهانی قدس» این جوانان با راه انداختن کاروان موترهای حامل بیرق افغانستان و فلسطین و با شعار «قدس ما می آییم» و «روز جهانی قدس گرامی باد» در سرک های کابل حمایت خود را از قدس شریف و مردم فلسطین اعلام کردند.

روز جهانی قدس در کابل

به نقل از خبرگزاری برنا تعدادی از اشتراک کنندگان در این حرکت اظهار کردند: این عمل ابتکار جدیدی است که در کابل سابقه نداشته است چون در سال روان به دلیل شیوع ویروس کرونا راه اندازی کاروان موترران ها به حمایت از فلسطین اقدام شده است زیرا در این روش تعداد افراد در موترها اندک هستند و خطر ابتلا را کمتر می سازد و هم در کنار آن حمایت از قدس تعطیل نمی شود.

روز جهانی قدس در کابل

امسال در «افغانستان» مراسم های متفاوتی برای گرامیداشت روز قدس و حمایت از فلسطین برگزار شده است که از جمله آنها نصب بیلبوردهایی با موضوعات فلسطین، نقاشی، دیوار نویسی، مراسم ختم قرآن کریم و برگزاری نمایشگاه عکس می باشد.

گفتنی است علما، دانشگاهیان و چهره های سیاسی ایران و افغانستان نیز در «وبینار ویژه جهانی قدس» بر ضرورت همه جانبه امت اسلامی از بیتالمقدس و ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.

بیشتر بخوانید:

ابراز همدلی کودکان و نوجوانان «افغانستان» با مردم «فطسطین»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر